Přístroj na břišní svaly JETT-050

24. 3. 2014

Tento jednoduchý, ale přesto skvělý přístroj se zaměřuje na šikmé břišní svaly a na svaly v oblasti trupu - procvičuje zároveň oblast na bocích a břišní svaly. Místo toho, aby procvičoval svaly, které používáte běžně, zaměřuje se na důležité skupiny svalů v oblasti zad, ramen, hrudního koše, paží a boků. Přístroj pomůže každému - mohou na něm cvičit ženy, muži, zkušení sportovci nebo ti, kteří se běžným každodenním cvičením chtějí dostat rychle do formy. Přístroj poskytuje kompletní procvičení trupu, a to pouze jednoduchým pohupováním Vašeho těla tam a zpět.

Tento přístroj a program je zaměřený na zpevnění šikmých břišních svalů, obrysů lidského torza a boji proti tzv. "love handles", neboli madlům lásky, tuku usazenému na bocích a zároveň na zpevnění těla a oblasti břicha. Jett - 050 je jednoduchá cesta jak zpevnit své tělo a změnit svůj pohled na cvičení. Cíle tohoto základního cvičebního programu zahrnují:

  • Proměnu "love handles" ve svaly
  • Posilnění trupu
  • Redukce negativních pocitů u napětí v průběhu cvičení

Tento program je postaven na dvou základních cvičeních, které se zaměřují na zpevnění břišní části trupu. Základní porozumění principům tohoto programu se počítá řádově na minuty. Když si jednou osvojíte jádro tohoto programu, můžete pak jeho jemnými úpravami dosáhnout také dalších cílů v tvarování Vašeho těla.

Jak s přístrojem zacházet

Vnitřní i vnější šikmé břišní svaly pracují při ohýbání, natahování nebo protáčení trupu jednotně. Když je při ohýbání, natahování nebo otáčení používáte, posilují se.

Atleti využívají ve svém tréninku striktní série sedů a lehů, sklapovaček a podobných cviků, aby si své šikmé břišní svaly vybudovali, protože ví, že koncentrace úsilí na tyto svaly vylepší jejich výkon v každém sportu. Ostatní jednoduše chtějí, aby se tuky v této oblasti proměnily ve svaly.

Přístroj působí na podobnou cílovou oblast, ovšem s vyšší koncentrací na specifické oblasti tak, aby vybudoval tyto šikmé břišní svaly.

"Jádro"

Oblast začínající přibližně v oblasti pupku a táhnoucí se přibližně až do oblasti prsní kosti je označována jako "jádro těla". Zahrnuje také svalstvo, které tvoří tzv. cihličky na břiše.

Tato oblast je motorem Vašeho těla a to, že ji budete hlídat může mít výrazný vliv na celou řadu různých aktivit: například na Váš golfový švih!

Základní cvičení na přístroji posílí tuto oblast a zlepší Vaši fyzičku způsobem, který by jinak vyžadoval mnoho únavných hodin nudných a bolestivých tradičních cviků.

Všeobecné informace a kontrola

Pro výkon fyzické aktivity se používají dva základní postoje, které můžete vidět i v tradičních profesionálních sportech:

  1. "Připraven, podřep" - rozkládá váhu rovnoměrně na obě nohy. Tělo je v nízké pozici, ale Vaše páteř a nohy nesou Váš trup. Je to zhruba stejná pozice, ve které se nachází hráč tenisu připravený na odpal.
  2. "Pozice na čtyřech" - tělo je v pozici, která je pro páteř neutrální. Váha těla je rozložena rovnoměrně. Je to pozice ve které se startují závody a je to také první pozice, ve které se dítě dokáže pořádně přemísťovat. V pozici na čtyřech je dosaženo maximální rovnováhy a zatížení zad je minimální.
  3. Přístroj je dováván bez počítadla.

Automatické polohování těla

Profesionální fitness trenér Vám může pomoci polohovat Vaše tělo tak, aby se Vaše svalstvo budovalo bezpečně, bez zbytečné námahy pro Váš oporný systém. Stejně jako profesionální trenér, i přístroj Jett - 050 nasměruje Vaše tělo do pozice, ve které bude Vaše páteř v neutrální poloze.

Speciálně vytvarované klekátko nese váhu spodní části Vašeho těla. Vypolstrované rukojetě poskytují oporu vrchní části těla s několika možnostmi uchycení.

Jett - 050 Vám poskytne správnou pozici pro procvičování šikmých břišních svalů a posilování oblasti břicha bez toho, aby byla na páteř nebo na kolena vyvíjena nepatřičná zátěž.

Důležitá upozornění

  • Společně s poradcem pro zdravý životní styl proberte nejvhodnější jídelníček a cvičební plán. Při cvičení se spoléhejte na přirozený rozum a nepřeceňujte své síly.
  • Tíha Vašeho těla by měla spočívat nad kontrolním výběžkem. Je to velice důležité kvůli stabilitě a bezpečnosti. Maximální váhový limit pro použití přístroje je 113 kg.
  • Dávejte pozor, aby jste si nepřiskřípli prsty mezi pohyblivé části přístroje.
  • Nešvihejte rameny či podobnými části přístroje prudce až na doraz jejich možností pohyblivosti. Přístroj by se kvůli tomu mohl převrátit nebo jinak ztratit svoji stabilitu.
  • Když na přístroj nasedáte nebo z něj sesedáte, vždy mějte pohyblivé části přístroje uzamčené. Nejdříve si klekněte na klekátko a až poté se opřete o rukojetě.
  • Základní instrukce k jednotlivým cvičením mohou platit pro všechna cvičení, ale nemusí být opakovány u každého cvičení zvlášť. Než začnete s cvičením, nejdříve si přečtěte celý manuál včetně všech tří cvičebních programů.
  • Hmotnost složeného přístroje = 20 kg

MENU KATEGORIE

Nákupní rádce

Novinky


 

 

BIOLAMPY - na opary, jizvy, kožní onemocnění atd. jen ta nejlepší péče.

 

 

Více zde




Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek O nás