Doprava a zboží

 

DPD kurýrní služba :

dpd group

  • Balíček zákazníkovi ho doručíme do 2. pracovního dne po celé republice.
  • Každý balíček se pokusíme doručit 3x. Člověk přece nemůže být pořád doma. Pokud se to ani napotřetí nepodaří, zboží vám pošleme zpátky.
  • Budeme o termínu doručení informovat SMSkou či e-mailem podle toho, který jeho kontaktní údaj nám poskytnete. V den doručení mu upřesníme hodinové rozmezí, kdy kurýr dorazí.
  • Budete mít k dispozici webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které si může upravit doručení tak, aby mu vyhovovalo. Může si změnit adresu doručení, ve větších městech si za příplatek zvolit jinou dobu doručení – ráno mezi 8:00-10:00 nebo večer mezi 18:00-21:00. Je také možné si nechat poslat balíček do výdejního místa Pickup, přidat záložní adresu či odložit doručení o více než 10 dní. Navíc v ní uvidí kurýra, jak se k němu blíží, a kolik adres ho od něj dělí.
  • V nástroji pro sledování zásilek uvidíte, kde se vaše zásilka nachází a můžete zkontrolovat, jestli jsme ji už předali.
  • A kdyby něco, každý balíček v ceně dopravy pojistíme do 50 000 Kč. Ať máte jistotu.

Kontakty: www.dpd.com/cz , tel. :225373373

 

Česká pošta :

Základní dvoubarevná varianta na šířkuMožnost dodání ve večerních hodinách - NOVĚ, v případě, že klient není zastižen na adrese, pak je mu zanechána obeznámenka o uložení zásilky na poště, kde si do týdne může klient  zboží vyzvednout.

 Kontakty: www.cpost.cztel. :840111244

 
Prosíme, nechoďte si zboží vyzvednout ještě před našim upozorněním. Děkujeme!

MENU KATEGORIE



Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek O nás